עורך דין גירושין באר שבע

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    השירות של עורך דין גירושין באר שבע עשוי להיות מפתח קריטי לאיכות קבלת ההחלטות כשפרידה עולה על הפרק, וכמובן למימוש ההחלטות. למעשה ישנם מקרים שבהם ללא עורך דין מומחה לגירושין התוצאה עלולה להיות נזק כלכלי ונפשי חמור. עו"ד עוזי דורי הוא מומחה לדיני משפחה עם ניסיון רב בסיוע למי שעומדים בפני גירושין.

    באילו מקרים חשוב במיוחד לפנות אל עורך דין גירושין באר שבע?

    * ניסיון להסתיר נכסים – על-פי חזקת השיתוף, נכסים שצברו בני הזוג במהלך הנישואין שייכים לשניהם במידה שווה. בהתאם חלוקת הרכוש תהיה שוויונית, 50% לכל צד. אם אחד הצדדים מנסה להסתיר נכסים ו/או כספים ו/או עסקים אשר רשומים רק על שמו, כך שלא יצטרך לחלוק בהם, ולמעשה גם אם יש "רק" חשד לכך, מומלץ לפנות מיד לעורך דין מומחה לגירושין כדי לקבל הכוונה נכונה (מעשים פזיזים עלולים למנוע מכם לזכות בחלק המגיע לכם!)

    * סכסוך סביב זמני השהות של הילדים – על-מנת למנוע מהגירושין להפוך ל"מלחמת עולם", כזו שעלולה לפגוע בילדים באופן בלתי הפיך, רצוי להיעזר בשירות של עורך דין שהוא גם מגשר ואשר יפשר ביניכם ויאפשר לייצר מצב Win-Win.

    * התלבטות אם להתגרש או לא – בין אם ההתלבטות היא רק של צד אחד, ובין אם שני בני הזוג עדיין לא החליטו סופית, פנייה לעורך דין תוביל להבנה טובה יותר של כל ההשלכות של הגירושין, בהתאם להסדרי הגירושין המקובלים. בנוסף, עורך דין מנוסה יכול לערוך עבורכם הסכם שלום בית ולחילופין גירושין – הסכם כפול שגם מספק הזדמנות לשיקום היחסים וגם מסדיר את תנאי הפרידה אם שלום הבית לא יעלה יפה.

    עורך דין גירושין באר שבע

    עורך דין גירושין בבאר שבע מספק קשב מלא, ייעוץ סבלני

    עורך דין גירושין באר שבע הוא דמות מפתח בכל הליך פרידה. עו"ד עוזי דורי, שהוא גם מגשר, מתייחס לעשייה המשפטית כמרכיב אחד בלבד מתוך כלל השירות שהוא מעניק. עבורו, סיוע לזוגות שבוחרים להתגרש, או שוקלים זאת, הוא קודם שליחות. בהתאם הוא מקפיד על קשב מלא ורגיש לכל אדם, זמינות גבוהה מאוד, יחס אישי וייעוץ סבלני – כך שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. לאחר קבלת ההחלטה, יפעל עו"ד דורי בכל הכלים המשפטיים הקיימים כדי לממש את הבחירה.

    חייגו כעת למידע נוסף 054-7840840

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים