עורך דין הסכם ממון

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    עו"ד הסכם ממון

    בעבר הסכמי ממון נתפשו, שלא בצדק, כפוגעים ברומנטיקה. עם השנים התגבשה ההבנה שההפך הוא הנכון: דווקא כשמנסחים בעזרת עו"ד הסכם ממון מדויק ומפורט, הפן הכלכלי מנוטרל והנישואין מתממשים על בסיס רומנטיקה בלבד. לכן, אפשר לומר בבטחה שהסכם שנחתם בעזרת עורך דין מנוסה משפר את הסיכוי שהנישואין יחזיקו מעמד זמן רב ויהיו נעימים לשני הצדדים, ובפרט כשעורכים את ההסכם עם איש מקצוע מנוסה כמו עו"ד עוזי דורי.

    איך בעזרת עו"ד הסכם ממון מבטיח נישואין יציבים?

    * בהירות – המהות של הסכם ממון היא למעשה בהירות מוחלטת. אם תרצו, שקיפות. כשכל הסוגיות הכלכליות הרלוונטיות מסוכמות עוד לפני החתונה, ומועלות על הכתב באופן חד ומדויק, שני הצדדים יודעים בדיוק מה מונח על השולחן, וגם מה יקרה אם יחליטו להיפרד. כשכל המידע נתון מראש, ההחלטה להתחתן מתקבלת ללא אינטרסים זרים ולכן הנישואין יהיו יציבים.

    * הסכם מדורג – כדאי לדעת שניתן ליצור הסכמי ממון מדורגים. כלומר כאלה שתנאי הפרידה, אם תתרחש, משתנים בהתאם לציר הזמן. ככל שבני הזוג נשארים יותר שנים יחד, כך גדל החלק ברכוש שהצד שמגיע עם יותר נכסים לחתונה מעביר לצד השני. אפשר כמובן להוסיף גם סעיפים שמשנים את אופן חלוקת הרכוש כשמצטרפים ילדים למשפחה, ובאופן כללי כל דרך רצויה ניתן לתרגם לנוסח משפטי מדויק וברור.

    * שקט נפשי – תועלת נוספת של הסכם ממון אשר נחתם בעזרת עורך דין מנוסה היא שקט נפשי. זהו כמובן גם משאב חיוני לזוגיות יציבה וארוכת טווח.

    עו"ד הסכם ממון

    עו"ד הסכם ממון אשר נותן תשומת לב לכל פרט וניסוחים מדויקים

    כשעורכים בעזרת עו"ד הסכם ממון התוצאה היא תועלת ארוכת טווח לשני בני הזוג. עו"ד עוזי דורי, שהוא גם מגשר מוסמך, אמון על הובלת זוגות אל עבר ההסכם הנכון ביותר עבורם, וכן על שכנוע הצד השני כשיש צורך בכך. בנוסף מתורגם הניסיון הרב שצבר עו"ד דורי בנושא הסכמי ממון לניסוחים מדויקים וחד-משמעיים, כאלה שלא משאירים מקום לפרשנויות עתידיות ולכן כל מטרות ההסכם מושגות במלואן. 

    חייגו כעת למידע נוסף 054-7840840

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים