א’ - ה’ :18:00 - 09:00
זיקים אלמוג 52 מיקוד 7914000

עורך דין יפוי כוח מתמשך

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך

    ייפוי כוח מתמשך הוא אופציה חדשה יחסית, שמוצעת לאזרחי ישראל מאז 2017 בעקבות שינוי בתקנות הכשרות המשפטית והאפוטרופסות. מימוש האופציה הזו רלוונטי לכל אחד מאיתנו: אף אדם לא יכול לדעת בוודאות אם יוכל לתפקד באופן עצמאי ולקבל החלטות לגבי חייו עד יום מותו. לאדם שמאבד את הכשירות לנהל את ענייניו ממונה אפוטרופוס, אולם מאחר שהוא כבר לא כשיר אין לו בעצם שליטה על זהות האפוטרופוס. כשאדם עורך עם עו"ד ייפוי כוח מתמשך הוא למעשה קובע מי יהיה האפוטרופוס, אם יהיה בכך צורך כמובן, וכן מקבל החלטות מהותיות נוספות. עו"ד עוזי דורי מוסמך לספק שירות זה, ועושה זאת באופן אחראי במיוחד לנוכח רגישות המסמך.

    אילו החלטות מקבלים כשעורכים עם עו"ד ייפוי כוח מתמשך?

    * תחומי אחריות – ניתן להעניק ייפוי כוח לעניינים רפואיים, לעניינים רכושיים, לעניינים אישיים או כמובן ליותר מתחום אחד.

    * זהות מיופה הכוח או המיופים – כשעורכים ייפוי כוח מתמשך אפשר לבחור מיופה כוח אחד ואפשר גם לבחור מיופה כוח נפרד לכל תחום אחריות. כמו כן ניתן לבחור מראש מיופה כוח חלופי למקרה שהמיופה הראשון לא יוכל למלא את המחויבות שלקח על עצמו.

    * הנסיבות שבהן יופעל ייפוי הכוח – ניתן לבחור גם את הנסיבות שבהן מיופי הכוח ייכנסו לתפקידם, כולל תנאים ספציפיים (למשל חוות דעת של רופא מומחה מסוים).

    * מגבלות – חשוב להדגיש שהחוק עצמו כולל מגבלות על חופש הפעולה של מיופי כוח, ובנוסף כל אדם שעורך מסמך כזה רשאי גם הוא כמובן לייצר מגבלות.

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך

    עורך דין ייפוי כח מתמשך – מחשבה מעמיקה לגבי כל החלטה

    כדי לערוך בעזרת עו"ד ייפוי כוח מתמשך חשוב למצוא איש מקצוע שעבר הסמכה ספציפית (לא כל עורך דין רשאי לערוך ייפויי כוח מתמשכים, ולא ניתן להפקיד מסמך כזה אצל האפוטרופוס הכללי בלי אישור של עורך דין. בנוסף כדאי לוודא שעורך הדין מסייע לא רק בפן הטכני, אלא מייעץ לגבי כל ההחלטות הרלוונטיות ותרחישים עתידיים וזאת לאחר קשב מלא אליכם ושיקול דעת מעמיק. עם עו"ד עוזי דורי תוכלו לסמן V על שתי האיכויות הנ"ל, ולדעת בוודאות שנערך עבורכם מסמך מדויק שמאפשר לכם לישון בשקט.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים