עורך דין סכסוכי ירושה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    סכסוכי ירושה הם חלק בלתי נפרד מהקיום האנושי. בתנ"ך מוזכר קרב הירושה בין יצחק לעשיו, וגם בתרבות המודרנית יש סיפורים זוכי פרסים (למשל הסדרה "יורשים"). יחד עם זאת סכסוך בין יורשים הוא לא גזירת גורל. תמיד ניתן לפתור בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה, כולל כאלה קשים במיוחד. עו"ד עוזי דורי כבר סייע ליורשים להתמודד עם סיטואציות מאתגרות ולקבל את המגיע להם, תוך שימוש בכלים משפטיים מגוונים.

    איך פותרים עם עורך דין סכסוכי ירושה קשים?

    * מקדימים תרופה למכה – חלק גדול מאוד מהבעיות – בתוך משפחה ובכלל, בהקשר של ירושה וגם בנושאים אחרים – קל יותר למנוע מלפתור אחרי שכבר נוצרו. בהתאם ההמלצה היא לערוך צוואה מדויקת, כזו שלוקחת בחשבון סכסוכים עתידיים אפשריים ומנטרלת אותם ברגישות ובאלגנטיות.

    * הליך גישור – גם אחרי שכבר פרץ סכסוך ירושה, הידברות היא אופציה שכדאי לשקול. אמנם לעיתים אין ברירה אלא להיאבק על הזכויות, אבל יש גם שלל מקרים שבהם אפשר לייצר מצב ווין-ווין. הדרך הטובה ביותר לכך היא הליך גישור שמעביר עורך דין מיומן שיכול להתייחס גם לדיני הירושה הרלוונטיים. המטרה היא הסכם בין יורשים שמאפשר לכולם להיות מרוצים וכך למנוע הליכים משפטיים תובעניים, ושמירה על שלמות המשפחה.

    * ביטול צו ירושה – כשאין ברירה, עורך דין מיומן יגיש בקשה לביטול צו ירושה (ואם עדיין לא הוצא צו, תוגש התנגדות לצו ירושה). בדרך זו הצד השני לא יכול לממש את העיזבון בהתאם לרצונו.

    עורך דין סכסוכי ירושה

    עורך דין סכסוכי ירושה וחשיבותן של רגישות ונחישות

    כשפותרים בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה, נדרשות גם נחישות וגם רגישות. הרגישות הכרחית מפני שברוב המקרים סכסוך בין יורשים מציפים גם משקעים רגשיים, ומן הסתם מדובר באנשים שיש ביניהם קשרים, כולל כאלה של שנים רבות ואפילו עמוקים במיוחד. הנחישות הכרחית כדי להגיע לתוצאות הרצויות. במשרד עורכי דין וגישור עוזי דורי מטפלים במקרים אלה על בסיס שתי האיכויות הנ"ל, וכן בזמינות גבוהה ומתוך תחושת שליחות – המצוקה שמייצר סכסוך סביב עיזבון הינה משמעותית, ובהתאם עורך הדין שנחלץ לסייע לאדם הוא דמות מפתח שמוטלת עליה אחריות רבה.

    חייגו כעת למידע נוסף 054-7840840

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים